Thursday, January 20, 2011

Abang Sahkan Ana Rafalli Sudah Ada Kekasih


LANGKAWI: Pemenang tempat pertama Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL25), Anna Raffali (gambar) sudah mempunyai kekasih yang dikenalinya sebelum bergiat aktif dalam penulisan lagu.

Perkara itu disahkan sendiri oleh abangnya, Harris yang turut dimaklumkan oleh Ana mengenai hubungan istimewa tersebut.

“Saya tahu dia sedang berkawan dengan seseorang. Sebagai abang saya tidak kisah asalkan dia pandai jaga diri dan tidak leka," katanya kepada mStar Online ketika sama-sama menyertai Program Santai@Langkawi anjuran majalah pelancongan, Santai, di sini, baru-baru ini.

Menerusi program selama tiga hari itu, Ana telah bertemu peminat-peminatnya di sambil membuat beberapa persembahan.

Sementara itu Ana yang popular dengan lagu Tolong Ingatkan Aku memberitahu, walaupun sudah agak lama mengenali lelaki tersebut tetapi hubungan mereka masih pada peringkat masih mengenali hati budi masing-masing.

Katanya, lelaki itu memahami kerjayanya sebagai seorang artis serta menyokong setiap aktiviti seni yang dilakukan.

"Sehingga kini kami masih berkawan dan dalam proses mengenali hati budi masing-masing. Dia faham kerjaya saya," katanya.

Sambil berseloroh Ana berkata, tidak salah mereka berkawan tetapi asalkan “jangan pegang-pegang”, merujuk kepada lagu popular duetnya dengan Sohaimi Meor, iaitu lagu Kalau Berpacaran.

Selepas memegang status juara AJL25, dengan menggondol wang tunai RM35,000, Ana berkata kehidupannya masih sama seperti dahulu tetapi berubah dari segi penghargaan daripada mereka yang meminati lagu dan muzik yang diperjuangkan.

"Mencipta lagu adalah minat saya, saya mahu karya saya dekat dengan jiwa mereka yang mendengarnya.

"Selepas menang AJL25 lebih ramai yang nak bergambar dengan saya dan sudi beli album. Peminat di Facebook juga bertambah," katanya yang bersyukur dengan perkembangan itu.

0 Comments: